Jump to content
Jeff M

Biggest fluke

Recommended Posts

Biggest fluke?..wont start with the specifics :D..lets just see where everyone is at


Forgot to post mine..9.7

Share this post


Link to post
Share on other sites

It irks me to know that Lou has one over 10 :banghead:..but I'll give it to him..ya put your time in and it will happen

Share this post


Link to post
Share on other sites

9lb 15oz...twice, and a 9lb 13oz, a 9lb 12oz....you get the idea...and no I'm seriously not kidding! And I didn't miss the 9lb 14oz...I just haven't caught that one yet :banghead::rofl::rofl::rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha that sucks..I mean those are obviously great fish but damn..there's a ten waiting for all of us..just gotta find em..that day I caught that 9.7 and 8.8 I just thought it was gonna happen..best day I have ever had..also had a 6, a 5, and another keeper..best day I have had and it was on a half day boat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol yea perfectly timed..money fish


Wow congrats on that..real nice fuah


Fish ha..autocorrect is crazy

Share this post


Link to post
Share on other sites

The 8.5# won the season pool on the Angler. Ironically i caught the 11.2# the year before on the angler but was not entered in the season pool. I have my own boat so its rare i go on headboat, but i will always enter the season pool even if i go only once.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha yeah that's awesome..great fish and great money..I've seen it too many times working on head boats guys do t get in the pool and whined up catching what would be the pool..congrats on a great fish

Share this post


Link to post
Share on other sites

That'll do it. I fish alot on the sea tiger even though my father and future father in law have a boat and a couple of my buddies have boats too. I always enter the yearly pool. The season pool on the sea tiger this season was over 12 pounds and they had 2 fish over 12 pounds!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

They so have some great fisherman on that boat..some guys overlook bay fishing altogether..I'll tell ya what when it's on it's on..although I do live fishing the rocks too..I can't wait to get out there..we had a hell of an opening day on the Tiger last year I hope to repeat this year

Share this post


Link to post
Share on other sites

biggest fluke in the ocean was 10 lbs caught by seaside pier. biggest fluke was 13lbs caught in the manasquan river.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I fish the back bay quite a bit and its very productive if you know where to go. Limits were common on after work trips until the water got too hot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The 8.5# won the season pool on the Angler. Ironically i caught the 11.2# the year before on the angler but was not entered in the season pool. I have my own boat so its rare i go on headboat' date=' but i will always enter the season pool even if i go only once.

[/quote']

 

I was gonna say, I'm pretty sure I've seen you fishing on the Angler! I don't fish it often, but I've definitely seen you there!:thumb_up:

Share this post


Link to post
Share on other sites

biggest fluke in the ocean was 10 lbs caught by seaside pier. biggest fluke was 13lbs caught in the manasquan river.

 

That's some quality fluke right there! :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i love fishing the bay because its calmer than the ocean with the kayak and easier spots to launch from lol never had a problem limiting in the bay and always catch good fish

Share this post


Link to post
Share on other sites

When the bay is on it's on..nothin beats some shallow water flukin..or some channel draggin..there are some jumbos in there

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now