Jump to content

  • NJ Woods & Water Zazzle Storefront
  • NJ Woods & Water Cafepress Storefront


Welcome to NJ Woods & Water


Sign In  Log in with Facebook

Create Account
Welcome to NJ Woods & Water, like most online communities you must register to post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup.
Come be a part of NJ Woods & Water by signing in or creating an account today!
  • Enter contests and win prizes
  • Start new topics, ask, and answer questions
  • Subscribe to topics and forums you're interested in
  • Get your own profile page, blog, and photo/video galleries
  • Participate in live chat
  • Send personal messages to other members.
  • Share content with your social media such as Facebook, Twitter, and Google+
If you are experiencing trouble creating an account, please click here to submit a support ticket and we will help resolve any issues you may be having!
 

Photo

new bucktail mold


100 replies to this topic

#41 Male OFFLINE   Woodrufflou

Woodrufflou

    6 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 676 posts

Posted 01/29/13 - 08:40 PM

Give me a buzz whenever pal

#42 Male OFFLINE   Scrubby rack buck

Scrubby rack buck

    Y Buck

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 458 posts

Posted 01/29/13 - 08:49 PM

get to work lol

#43 Male OFFLINE   Woodrufflou

Woodrufflou

    6 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 676 posts

Posted 01/29/13 - 08:51 PM

Discussing it now

#44 Male OFFLINE   Jeff M

Jeff M

    6 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 610 posts

Posted 01/29/13 - 09:01 PM

Taking care of it

#45 OFFLINE   MS22

MS22

    Button Buck

  • NJW&W Members
  • PipPipPip
  • 57 posts

Posted 01/30/13 - 12:03 AM

UHHHH...where is my inviation to this pour? I somehow remember Tommy D getting the paint for both of us, no? Please forward email with dates. thank you

#46 Male OFFLINE   Jeff M

Jeff M

    6 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 610 posts

Posted 01/30/13 - 12:06 AM

Ohhhhhhh this guy

#47 Male OFFLINE   Woodrufflou

Woodrufflou

    6 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 676 posts

Posted 01/30/13 - 12:06 AM

Wooooooowwww. Look who it is. My good pal mikkkkkkeeeyyyy. Hey pal

#48 OFFLINE   MS22

MS22

    Button Buck

  • NJW&W Members
  • PipPipPip
  • 57 posts

Posted 01/30/13 - 12:15 AM

Yeah its me...I was forced to post when someone decided to exculde me from a buckail pouring....I guess I just don' make the cut anymore.

#49 Male OFFLINE   Jeff M

Jeff M

    6 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 610 posts

Posted 01/30/13 - 12:16 AM

Oh you make the cut bud..I miss ya

#50 Male OFFLINE   Woodrufflou

Woodrufflou

    6 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 676 posts

Posted 01/30/13 - 12:16 AM

Don't worry pal. You make the cut haha. It looks like its gonna be me you Jeff scrub Sam and John. We're gonna pick a Saturday in march

#51 OFFLINE   MS22

MS22

    Button Buck

  • NJW&W Members
  • PipPipPip
  • 57 posts

Posted 01/30/13 - 12:28 AM

Miss ya too Jeff! :beer: Will be nice to throw back a few beers and inhale some lead fumes together.Theres nothing like bonding over dead brain cells:rock:

#52 Male OFFLINE   Woodrufflou

Woodrufflou

    6 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 676 posts

Posted 01/30/13 - 12:30 AM

:rock:

#53 Male OFFLINE   Jeff M

Jeff M

    6 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 610 posts

Posted 01/30/13 - 12:31 AM

Completely agree..can't wait hahahaha

#54 Male OFFLINE   sam3

sam3

    5 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 589 posts

Posted 01/30/13 - 06:00 AM

Miss ya too Jeff! :beer: Will be nice to throw back a few beers and inhale some lead fumes together.Theres nothing like bonding over dead brain cells:rock:


YAY!! The Bobble of Heads is here!!
 

are you guys gonna working on dates and a list of stuff to bring to the pour??? I gave you the dates im available


Salt water fishing expo is March 15-17th. I would like to go to that on Saturday.

First date and last work for me.

BTW, I'm taking care of the food. Pulled pork sammiches. :cook:

#55 OFFLINE   Outbackeagle

Outbackeagle

    Button Buck

  • NJW&W Members
  • PipPipPip
  • 46 posts

Posted 01/30/13 - 08:28 AM

Salt water fishing expo is March 15-17th. I would like to go to that on Saturday.



Where is the salt water fishing expo?

#56 OFFLINE   MS22

MS22

    Button Buck

  • NJW&W Members
  • PipPipPip
  • 57 posts

Posted 01/30/13 - 08:30 AM

Yes Sam the HEAD honcho is in town!

#57 Male OFFLINE   Scrubby rack buck

Scrubby rack buck

    Y Buck

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 458 posts

Posted 01/30/13 - 08:32 AM

Yeah its me...I was forced to post when someone decided to exculde me from a buckail pouring....I guess I just don' make the cut anymore.


Stop Catching feeling Lenny, Its a given youre included in the pour..Geeze, giant 6 foot eight woman..:dramaqueen:

:rofl:
 
I would also like to hit the saltwater expo.. I have to check with Amy's work Schedule.. Lets see if we can nail down a date by the end of the day..

#58 Male OFFLINE   sam3

sam3

    5 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 589 posts

Posted 01/30/13 - 08:46 AM

Stop Catching feeling Lenny, Its a given youre included in the pour..Geeze, giant 6 foot eight woman..:dramaqueen:

:rofl:
 
I would also like to hit the saltwater expo.. I have to check with Amy's work Schedule.. Lets see if we can nail down a date by the end of the day..


:dramaqueen:

:rofl::rofl::rofl:

#59 Male OFFLINE   Scrubby rack buck

Scrubby rack buck

    Y Buck

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 458 posts

Posted 01/30/13 - 12:55 PM

Ok guys how does everyone feel about either march 2nd or the 23rd?? I would love to do the second and leave the 23rd as a rain/snow date.. also, Sam are you a defiante for the saltwater show on march 17th?? maybe we could do a NJFNG get together for that day.. want me to start a seperate thread?

#60 Male OFFLINE   Woodrufflou

Woodrufflou

    6 Pointer

  • NJW&W Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 676 posts

Posted 01/30/13 - 12:57 PM

2nd is good for me fellas. Saltwater show sounds good also




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users